scroll

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

FUNDRACAR feat. Εισβολέας - Αγάπη ψάχνεις (λοβ)


...οου,οου!


Αγάπη ψάχνεις και θέλεις να βρεις Νομίζεις όλα τα πάντα μπορείς οου,οου αυτό ειναι πρόβλημα μεγάλο δεν μπορώ, αρχίζω ν' αμφιβάλλω να σε δω όλο το αναβάλλω να σου πω Πέρασαν μέρες και είσαι μακριά Παίζει μινόρε η φτωχή μου καρδιά Οου, οου αυτό ειναι πρόβλημα μεγάλο Το ξέρω, μπορεί να υπερβάλλω να σε δω όλο το αναβάλλω να σου πω Θέλω να φύγω μακριά No,no δε φταίω για όλα αυτά βάλε στα πόδια μου φτερά Βούδα, Χριστέ κι Απόλλωνα Ένα παιχνίδι ισχυρών είναι και θα το δεις η αγάπη είναι παιχνίδι επιβολής είναι ενα παιχνίδι του μυαλού, ματιάς κι ηδονής ζηλεύεις, κυνηγάς και σταματάς όταν κυνηγηθείς Εγώ κι εσύ στο γύρω γύρω όλοι κι ο έρωτας αρρώστια, σώμα στη φορμόλη Άιντε να παίξουμε λοιπόν, να μοιραστούνε κι οι ρόλοι Κάθε μέρα μαζί είναι πληγή σαν μπαίνει η γκρίνια από την πόρτα απ'το παράθυρο πηδάει η λογική και τίποτα δε θα 'ναι όπως πρώτα πνίγω τα συναισθήματα σε μια κολλα χαρτί Σ' αγαπάω, εσύ; Μου λες ενίοτε κι ακολουθάω τα χνάρια σου που με το χρόνο σβήνονται συνένοχοι, εγωιστές που δεν ευθύνονται πρωταγωνιστές των σχέσεων που φθείρονται Θέλω να φύγω μακριά No,no δε φταίω για όλα αυτά βάλε στα πόδια μου φτερά Βούδα, Χριστέ κι Απόλλωνα Και ξημερώνω με μισή καρδιά, γυρνάω την πόλη είμαι η νύχτα και το φως σου με συρρικνώνει δεν έχω χρόνο για άλλες ουλές στα χείλη μου καυτές, το άρωμά σου στο σεντόνι είμαι να φεύγω μακριά και το αναβάλλω, αμφιβάλλω ενοχικά κρύβεις τα θέλω σου, δε μου ανοίγεσαι πώς να σκεφτώ το "μας" αν απομακρύνεσαι; Ό,τι θέλεις κάνε, μην υποκρίνεσαι γιατί ό,τι δίνεις παίρνεις κι ό,τι παίρνεις γίνεσαι πώς έρχονται και πάνε, νιώθεις να πνίγεσαι μα αν δεν κοιτάς τι αποκομίζεις, τότε χαραμίζεσαι Γάμα τη σιγουριά, έλα να βρούμε άκρη Please γιατί για πάντα δε μένει κανείς αν μετράς, θα φανεί στο πώς θα φερθείς το πάρε-δώσε μυστικό ζωής κράτα την ουσία,προτού να μου κρυφτείς ξήγα και συνουσία, δεν αγαπάει με βία κανείς Αγάπη ψάχνεις και είσαι κοντά Δίλημμα πάλι τελευταία φορά όου, όου αυτό είναι πρόβλημα μεγάλο δεν μπορώ, νομίζω θέλω κι άλλο να σε δω όλο το αναβάλλω να σου πω Πέρασαν μέρες και είσαι μακριά Παίζει μινόρε η φτωχή μου καρδιά Οου, οου αυτό ειναι πρόβλημα μεγάλο Το ξέρω, μπορεί να υπερβάλλω να σε δω όλο το αναβάλλω να σου πω Θέλω να φύγω μακριά No,no δε φταίω για όλα αυτά βάλε στα πόδια μου φτερά Βούδα, Χριστέ κι Απόλλωνα love, love